Pogoji uporabe storitev ONEVOICE3600 so pogoji poslovanja komunikacijskega sistema, ki ga upravlja podjetje IT Ena d.o.o. Sistem omogoča komunikacijo prek SMS sporočil in distribucijo vsebin prek SMS, MMS in WAP tehnologij (v nadaljevanju: storitve).
Storitve uporabljajte v skladu z navodili in priporočili ponudnika storitve ONEVOICE3600 in navodili ponudnika poti.
Definicije :
Ponudnik storitve je po teh pogojih uporabe IT Ena d.o.o., Cesta prvih borcev 11, 8250 Brežice, ki storitev ponuja in zanjo v celoti odgovarja.
Ponudnik poti za posredovanje SMS, MMS sporočil ter WAP vsebin (v nadaljevanju tudi operater) je družba Telekom Slovenije d.d, Simobil d.d. in Telemach d.o.o.
Uporabnik storitev je lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki se strinja z temi pogoji.
Uporaba servisov se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitve ponudnika na spletni strani ponudnika, na način, pod pogoji in v skladu s temi pogoji ter drugimi navodili.
SMS sporočilo (Short Message Service) je storitev mobilnega operaterja, ki omogoča izmenjavo kratkih tekstovnih sporočil prek mobilnega omrežja.
MMS sporočila (Multimedia Messaging Service) je storitev mobilnega operaterja, ki prek mobilnega omrežja omogoča izmenjavo sporočil obogatenih z animacijami, besedilom, zvokom in sliko.
WAP (Wireless Aplication Protocol) je tehnologija, ki združuje internet in mobilne telekomunikacije. Omogoča povezavo v internet z mobilnim telefonom. Za uporabo WAP strani je potreben mobilni aparat, ki mora biti ustrezno nastavljen in podpira WAP protokol.
Vsebine so besedila, besede, črke, slike, zvoki in zvočni efekti, ki jih uporabnik prejme ali pošlje preko SMS, MMS storitve ali WAP tehnologije.
Vsebinski motivi so polifonične in monofonične melodije, zvoki in zvočni efekti, odzivniki, ozadja in ohranjevalniki zaslona, logotipi, razglednice, animacije ter druge slike, različne multimedijske vsebine, java ter ostale igre, programi in aplikacije za mobilne telefone, ki si jih uporabnik naloži v mobilni telefon in se uporabniku zaračunavajo premijsko.
Odhodna komunikacija je način komunikacije, izbran s strani uporabnika, ki določa način posredovanja zahteve po storitvi ponudnika. Operater odhodno komunikacijo uporabniku zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku za posamezen način komuniciranja.
Dohodna komunikacija je način, s katerim ponudnik uporabniku posreduje odgovor ali informacijo. Operater nekatere storitve uporabniku zaračuna po cenah, ki so določene v vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika storitve.
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Telekom Slovenije d.d. (v nadaljevanju: Telekom Slovenije- splošni pogoji poslovanja) se pri uporabi storitve uporabljajo smiselno.
Opis storitve
Prodaja vsebin za mobilne telefone, informacij in aplikacij in posredovanje informacij na zahtevo.
V okviru vsebin so uporabnikom na voljo nakup ozadij, animiranih ozadij, melodij, video vsebin, iger, aplikacij, programov, SMS chat.
PRAVILA IN POGOJI UPORABE
Pravila in pogoji sodelovanja
V servisih lahko sodelujejo vsi Uporabniki mobilnega omrežja Telekoma Slovenije naročniki, Mobiuporabniki in Izimobilovi, Sparmobil ter Me2 uporabniki Simobilovi in Tušmobilovi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki), katerih mobilni telefon ustrezno tehnološko podpira izbrano storitev in katerim so storitve omogočene skladno s ponudbo operaterja.
Uporaba storitve se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo te Krovne pogoje in Posebne pogoje uporabe storitve, objavljene na spletni strani www.it1.si.
Uporabnik mora pred prvo uporabo potrditi, da je seznanjen in se strinja s Pogoji, objavljenimi na www.it1.si. V primeru, da se uporabnik s Pogoji ne strinja in jih ne potrdi z eno izmed možnih oblik, pri storitvah, ki so predmet pogojev ne more sodelovati.
Pri zahtevah po storitvi preko SMS sporočil uporabnik potrdi strinjanje s Pogoji preko SMS sporočila.
S sodelovanjem v servisih uporabnik dovoli ponudniku storitve nadaljnje obveščanje o novostih in sorodnih informacijah ter obdelavo podatkov. Reklamna sporočila so za uporabnike brezplačna.
Pogoji, opis in cene vsake storitve bodo vedno navedeni tudi v oglasnih sporočilih.
Ponudnik storitev lahko po lastni presoji izključi uporabnika, v kolikor meni, da le-ta ne spoštuje obveznosti izhajajočih iz pričujočih pogojev poslovanja. Zaposleni v IT Ena d.o.o. ali zaposleni v podjetjih, ki so ponudniki servisa preko sistema, ne smejo sodelovati v nagradnih igrah.
V sistemu storitev ONEVOICE 3600 je ponujenih več storitev. Dodatna navodila za uporabo posamezne storitve so posebej navedena v oglasu za konkretno storitev in v Posebnih pogojih in pravilih konkretne storitve dosegljivih na spletni strani www.it1.si.
V kolikor uporaba storitve ponudnika vključuje prijavo uporabnika na periodično prejemanje vsebin, mora ponudnik uporabnika natančno seznaniti s Ponudnikovimi pravili in pogoji ter posebej s pogoji periodičnega prejemanja sporočil in/ali vsebin.
Uporaba ONEVOICE 3600 servisov se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo pogoje ponudnika storitev, objavljeni na spletni strani ponudnika www.it1.si, na način, pod pogoji in v skladu s temi Pogoji ter posebnimi pogoji posamezne storitve in drugimi navodili.
Prijava in odjava
Prijave in odjave v storitve so podrobno definirane v posebnih pogojih posamezne storitve.
Pristop k storitvi
Pristop k Storitvi je možen na naslednji način: Uporabnik pošlje na številko 3600 SMS sporočilo s ključno besedo storitve.
Uporabnik, ki Storitev uporablja prvič, mora najprej potrditi soglašanje s Pogoji. Sistem mu kot prvo povratno SMS sporočilo pošlje brezplačno sporočilo z vprašanjem o soglašanju s Pogoji:" Za potrditev sodelovanja in polnoletnosti v storitvi skladno s pogoji, objavljenimi na www.it1.si, posljite DA na 3600. Cena prejetega SMS ......... EUR“
Vsa SMS sporočila, ki jih uporabnik pošlje izvajalcu storitve, se obračunajo po veljavnem ceniku ponudnika poti (operaterja).
SMS CHAT storitve
CHAT storitev uporabnikom omogoča izmenjavanje sporočil prek SMS sporočil z ostalimi registiranimi uporabniki. Uporabniki se za uporabo CHAT storitve morajo registrirati.
Registracija
Postopek registracije: Uporabnik pošlje SMS sporočilo s ključno besedo npr. »CHAT« na številko 3600, kjer je 'CHAT' ključna beseda.
Po uspešni registraciji dobi uporabnik sporočilo od uporabnikov, ki so v tem trenutku na voljo za "chatanje". Uporabnik potem pošilja sporočila direktno na chat, dokler ne želi prekiniti "chata".
Odjava
Odjava iz CHATA se lahko opravi na dva načina:
1. uporabnik pošlje ključno besedo in sintakso odjave, npr. 'STOP CHAT' na 3600
Kot odgovor na zahtevo po popolni odjavi, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo, z besedilom: „Odjavljeni ste od vseh narocenih SMS ali MMS obvestil/sporocil/informacij/vsebin na ključni besedi CHAT in stevilki 3600. IT Ena d.o.o.“
Odjava bo izvedena v istem trenutku, ko je uporabnik podal zahtevo za odjavo.
2. uporabnik pošlje samo sintakso odjave, npr. 'STOP' na 3600
Kot odgovor na zahtevo po popolni odjavi, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo, z besedilom: ”Odjavljeni ste od vseh naročenih SMS ali MMS obvestil/sporočil/informacij/vsebin na številki »3600«. IT Ena d.o.o.”
Odjava bo izvedena v istem trenutku, ko je uporabnik podal zahtevo za odjavo.
Predplačniške storitve - klubi
Uporabnik ob prvi uporabi storitve ali takrat, ko je bil vključen na seznam prejemnikov periodičnih SMS, prejme SMS potrdilo.
SMS potrdilo je sporočilo, ki ga ponudnik storitve pošlje uporabniku in vključuje tekst: "S sodelovanjem ste se prijavili na SMS obveščanje (ime kluba), n-krat mesečno/tedensko. Cena sporočila je ....... EUR z DDV. Odjava: ključna beseda_STOP na 3600." To sporočilo je za uporabnika brezplačno.
Uporabnikom je stalno omogočena možnost odjave od naročenih vsebin tudi preko SMS sporočil:
a.) Za odjavo od vseh obvestil in iz vseh mobilnih klubov na Samostojni številki 3600, uporabnik pošlje SMS sporočilo z vsebino: "STOP" na 3600.
Kot odgovor na zahtevo po popolni odjavi, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo, z besedilom:
”Odjavljeni ste od vseh naročenih SMS obvestil / sporočil / informacij / vsebin na številki 3600 IT Ena d.o.o..”
b.) Za odjavo od SMS obvestil oziroma iz mobilnega kluba, ki je vezan izključno na to ključno besedo v okviru ponudnikove Samostojne številke 3600 uporabnik pošlje SMS sporočilo z vsebino: 'ključna beseda_STOP' na 3600.
Kot odgovor na zahtevo po delni odjavi iz določenega mobilnega kluba, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo, z besedilom:
„Odjavljeni ste od vseh narocenih SMS ali MMS obvestil/sporocil/informacij/vsebin na ključni besedi ....... in stevilki 3600. IT Ena d.o.o.“
Odjava je izvedena v istem trenutku, ko uporabnik poda zahtevo za odjavo.
Uporabnikom so omogočena dodatna povratna SMS sporočila oziroma ukazi, s katerimi uporabnik dostopi do informacij, ki so pomembne zanj.
Pravila obnašanja
Nekateri servisi omogočajo uporabnikom medsebojno komuniciranje in objavljanje raznovrstnih vsebin v javnih medijih.
Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da uporabnike, ki kršijo pogoje odstrani oziroma ne objavlja njihovih vsebin ali jim na drug način onemogoči interaktivno sodelovanje.
Uporabnik storitev se ob uporabi storitev zaveže, da:- storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katerekoli vsebine in/ali dejavnosti, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in/ali javnim redom in moralo,
- v svoji komunikaciji ne bo uporabljal groženj, slabšalnega, poniževalnega ali žaljivega načina izražanja,
- ne bo komuniciral z drugimi uporabniki v imenu drugih oseb,
- storitev ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršnekoli druge namene, kot tiste, ki so določeni v teh pogojih,
- ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe,
- ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam,
- ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov,
- ne bo nadlegoval drugih uporabnikov, če ti izrazijo svoje nestrinjanje s komunikacijo.
Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev, ponudniku poti ali kateremu od uporabnikov sistema kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja.
Starost in odgovornost
Za uporabo storitev ni starostnih omejitev, če ni drugače določeno v Posebnih pogojih ponudnika storitev.
Posebno opozorilo za odstop od pogodbe skladno s 43.č. členom ZVPot (v 15 dneh brez navedbe razloga in s pravico do vračila plačanega zneska). Ker vračilo prejetega SMS sporočila oziroma mobilne vsebine iz prejetega SMS sporočila ali vračilo prejetega komercialnega sporočila ni mogoče, te pogodbe sodijo med izjeme iz petega odstavka 43.č člena ZVPot in zato potrošnik nima pravice do odstopa v skladu s 43.č členom. Uporabnik lahko od storitve odstopi kadarkoli, vendar brez vračila plačanega zneska.
Trajanje storitve Storitev poteka od 01.07.2016. do nadaljnjega.
ODJAVA
Uporabnikom je stalno omogočena možnost odjave od naročenih vsebin tudi preko SMS sporočil.
a.) Uporabnik pošlje SMS sporočilo z vsebino: »STOP« na samostojno številko »3600«. Uporabnik se s tem odjavi od vseh obvestil iz mobilnih klubov na ponudnikovi Samostojni številki.
Kot odgovor na zahtevo po popolni odjavi, uporabnik prejme brezplačno povratno sporočilo, z besedilom: ”Odjavljeni ste od vseh naročenih SMS ali MMS obvestil/sporočil/informacij/vsebin na številki »3600«. IT Ena d.o.o.”
Odjava bo izvedena v istem trenutku, ko je uporabnik podal zahtevo za odjavo.
SISTEMSKI UKAZI
Info
Uporabnik pošlje: INFO na številko »3600« in prejme naslednjo informacijo:
„Na stevilki 3600 ste prijavljeni na SMS servise: ........... IT Jedan d.o.o., Info: 059 699299“ *
*Opomba:
V kolikor število klubov in teksta presega možnost zapisa celotne informacije v eno SMS sporočilo, mora ponudnik uporabniku poslati dodatna SMS sporočila, da dokonča seznam prijav in odjav.
POMOČ
Uporabnik pošlje POMOC na »samostojno številko« in prejme naslednjo informacijo:
Ponudnik: IT Ena d.o.o., Cesta prvih borcev 11, 8250 Brežice
e-posta: info@it1.si
Reklamacijska in kontaktna št: 059/699 299
Delavnik: 9h – 16h
PLAČILO STORITEV
V sistemu so vsi servisi ponudnika storitev plačljivi. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s cenikom ponudnika storitve in na način, kot ga določa ponudnik poti.
Ponudnik poti obračunava uporabnino storitve za preteklo obračunsko obdobje. Uporabnina storitve je na računu izkazana v skupini storitev "Storitve informativne in zabavne narave".
V primeru, da uporabnik svojih obveznosti do ponudnika poti ne poravna pravočasno, se smiselno uporabljajo Splošni pogoji za uporabo storitev Telekom Slovenije, Simobil in Telemach.
Cene za posamezne servise ponudnikov storitev najdete na spletnih straneh ponudnika ali na drugem javnem medijskem nosilcu. Spodnji cenik je splošen cenik storitev.
CENIK SMS SPOROČIL
1.
Ime SMS storitve | Uporaba storitve | Opis dogodka | Ime MT SMS na izpisu pogovorov | Cena v EUR z DDV |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | sistemsko sporočilo | sistemsko sporočilo | 0 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 1 | ONEVOICE 1 | 0 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 2 | ONEVOICE 2 | 0,09 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 3 | ONEVOICE 3 | 0,19 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 4 | ONEVOICE 4 | 0,49 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 5 | ONEVOICE 5 | 0,99 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 6 | ONEVOICE 6 | 1,29 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 7 | ONEVOICE 7 | 1,49 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 8 | ONEVOICE 8 | 1,69 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 9 | ONEVOICE 10 | 1,99 |
ONEVOICE3600 | Samostojna številka | ONEVOICE 10 | ONEVOICE 10 | 2,49 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 1 | ONEVOICE NA 1 | 0,09 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 2 | ONEVOICE NA 2 | 0,19 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 3 | ONEVOICE NA 3 | 0,49 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 4 | ONEVOICE NA 4 | 0,99 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 5 | ONEVOICE NA 5 | 1,49 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 6 | ONEVOICE NA 6 | 1,99 |
ONEVOICE3600 | Poštar | ONEVOICE NA 7 | ONEVOICE NA 7 | 2,49 |
VRSTA VSEBINE | CENA VSEBINE MOBITEL |
Ozadja 1 | 0,99 EUR |
Ozadja 2 | 1,29 EUR |
Ozadja 3 | 1,49 EUR |
Ozadja 4 | 1,69 EUR |
Ozadja 5 | 1,99 EUR |
Ozadja 6 | 2,49 EUR |
Ohranjevalniki 1 | 0,99 EUR |
Ohranjevalniki 2 | 1,29 EUR |
Ohranjevalniki 3 | 1,49 EUR |
Ohranjevalniki 4 | 1,69 EUR |
Ohranjevalniki 5 | 1,99 EUR |
Ohranjevalniki 6 | 2,49 EUR |
Teme razred 1 | 1,49 EUR |
Teme razred 2 | 1,99 EUR |
Teme razred 3 | 2,49 EUR |
Teme razred 4 | 3,49 EUR |
Teme razred 5 | 4,49 EUR |
Polifonične melodije 1 | 0,99 EUR |
Polifonične melodije 2 | 1,29 EUR |
Polifonične melodije 3 | 1,49 EUR |
Polifonične melodije 5 | 1,99 EUR |
Zvočni efekti 1 | 0,99 EUR |
Zvočni efekti 2 | 1,29 EUR |
Zvočni efekti 3 | 1,49 EUR |
Zvočni efekti 5 | 1,99 EUR |
Originalne melodije 1 | 0,99 EUR |
Originalne melodije 2 | 1,29 EUR |
Originalne melodije 3 | 1,49 EUR |
Originalne melodije 5 | 1,99 EUR |
Video vsebine 2 | 1,49 EUR |
Video vsebine 3 | 1,99 EUR |
Video vsebine 4 | 2,49 EUR |
Video vsebine 5 | 2,99 EUR |
Java igre 1 | 1,99 EUR |
Java igre 2 | 2,49 EUR |
Java igre 3 | 2,99 EUR |
Java igre 4 | 3,49 EUR |
Java igre 5 | 4,49 EUR |
Vsak poslani SMS uporabnika do storitve, se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti.
Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa ONEVOICE: Uporabniki mobilnega omrežja Telekoma Slovenije naročniki, Mobiuporabniki in Izimobilovi, Sparmobil ter Me2 uporabniki, Simobil in Telemach uporabniki.
2. posredovani plačljivi SMS-i naslovniku:
i. posredovane informacije
ii. zahtevane informacije
iii. izbirne možnosti
iv. vprašanja
v. potrdila o prejetem glasu in rezultati
vi. potrdila o odgovorih in rezultatih
3. brezplačno posredovani SMS-i naslovniku (t. i. sistemska sporočila):
a. Pri potrditvi ali zavrnitvi splošnih pravil in pogojev
b. obvestilo o uspešno spremenjenih osebnih podatkih;
d. potrdilo o odjavi iz sistema,
e. potrdilo o prijavi na SMS listo;
f. potrdilo o odjavi na SMS listo;
g. ali če storitev ni na voljo.
Cenik plačljivih dogodkov na WAP-u (Uporabniki mobilnega omrežja Telekoma Slovenije naročniki, Mobiuporabniki in Izimobilovi, Sparmobil ter Me2 uporabniki, Simobilovi in Tušmobilovi uporabniki)
Tipe posameznih dogodkov, ki se prikazujejo na računu ter cene posameznih dogodkov za uporabnike najdete pod sms cenik storitev.
Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika
S sodelovanjem pri storitvi uporabnik dovoli IT Ena d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov za namen delovanja storitve v kateri uporabnik sodeluje. Ponudnik storitev se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval osebne podatke uporabnikov, ki z uporabo storitve dovoljujejo zbiranje, obdelovanje in hranjenje zbranih osebnih podatkov za namene izvedbe storitve in prejemanje SMS sporočil, in v nobenem primeru, razen za zakonsko zahtevanih izjem, zbranih podatkov ne bo posredoval tretji osebi.
AVTORSKE PRAVICE
Ponudnik storitve ima urejene vse materialne avtorske pravice v zvezi z vsebinami, ki jih bo ponujal v okviru storitve ONEVOICE3600.
Splošni pogoji sodelovanja
Pogoj za uporabo je, da se uporabnik strinja s splošnimi pogoji. Šteje se, da s samim naročilom in potrditvijo pravil in pogojev storitve IT Ena uporabnik pristane na vse pogoje v zvezi s storitvijo.
Splošni pogoji storitve so objavljeni na spletni strani www.it1.si.
ZAVRNITEV ODGOVORNOSTI
Uporabnik se mora zavedati, da:
a. sistem pošiljanja SMS sporočil in prenos drugih vsebin ni popolnoma in absolutno varen in zanesljiv
b. ponudnik storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva uporabnika s storitvami,
c. ponudnik storitev ne more zagotavljati enakovrednih pogojev pri dejavnikih, ki niso pod njegovim nadzorom
d. ponudnik storitev ne odgovarja za vsebino, ki si jih med seboj izmenjujejo uporabniki,
e. ponudnik storitev ne odgovarja za izgubo vsebin in vsebinskih motivov, ki so posledica napačne uporabe, neznanja ali nespretnosti uporabnika.
f. ponudnik storitev ne odgovarja za kakršnekoli napake ali nedelovanje telefona, ki so posledica uporabe vsebinskih motivov na tehnološko neustreznih telefonih
g. ponudnik storitev si pridržuje pravico ne objave vseh neprimernih vsebin na storitvah.
Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
Ponudnik poti zagotavlja zanesljivo posredovanje tistih SMS sporočil uporabnikov, ki jih je sintaktično pravilne prejel na svoj SMS center. V primeru, da sporočilo ne doseže uporabnika (uporabnik ima izklopljen telefon ali je v območju, kjer ni GSM/UMTS signala ali ima poln predal za SMS Sporočila), se ponudnik poti obveže, da bo poskušal sporočilo dostaviti uporabniku še 72 ur po prvem poizkusu. Po preteku tega roka ponudnik poti sporočilo zavrže. Četudi Sporočilo ne doseže uporabnika, ponudnik poti opravljeno storitev le-temu zaračuna.
V kolikor je bila storitev s strani ponudnika opravljena, ponudnik poti opravljeno storitev uporabniku zaračuna tudi v primeru, da uporabniku Sporočila ni uspel v 72 urah dostaviti zaradi razlogov, navedenih v prejšnjem odstavku, in iz drugih razlogov, ki jih opredeljujejo Splošni pogoji ponudnika poti.
REKLAMACIJE
Ponudnik storitve je odgovoren za reševanje reklamacij in prevzema odgovornost za pravilno izvedbo storitve!
Ponudnik storitve uporabnikom zagotavlja podporo in pomoč:
Reklamacijska služba IT Ena d.o.o., Cesta prvih borcev 11, 8250 Brežice
Tel: 059/699 299
E-mail: info@it1.si
Delovni čas reševanja reklamacij: pon. - petka med 9h - 16h
URL kjer se storitev nahaja: www.it1.si
URL pogojev uporabe storitve: www.it1.si,
URL cenika storitve: www.it1.si
V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitev zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika.
V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v obliki dobropisa oziroma v skladu z lastnimi postopki.
Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na delovanje mobilnega omrežja in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku petnajst (15) dni od prejema računa.
IT Ena d.o.o. bo v reševanje ponudniku poti posredoval izključno reklamacije v pisni obliki, ki se nanašajo na vsebino SMS sporočil, v skladu z temi pogoji uporabe storitev in splošnimi pogoji ponudnika storitev.
KRŠITVE
Ponudnik sistema bo izključil vse uporabnike, ki delujejo v nasprotju s Splošnimi pogoji ali z drugimi dejanji, ki jih sankcionira zakonodaja.
SPLOŠNO
Ponudnik storitev lahko v vsakem trenutku spremeni pogoje storitev, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo predhodno ustrezno objavljena na javno dostopnem mediju.
Ponudnik storitev bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljena navodila za uporabo storitev in pogoji.
Ponudnik storitve ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. izključen telefon, prazna baterija, zadrževanje na območju zelo slabega signala, ...).
Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve, še posebej v primerih nedelovanja ponudnikovega dostopa do internet.
9999
ALOOK
AND
ANGEL1
ASTRO1
BARVA1
BET
CE1
CIGANKE1
CMC
CURA5
FENG1
FLIRT5
HOROSKOP1
KARMA1
LEPOTA
LJU1
LJUBEZEN18
LJUBIC
MAG11
MAKEOVER
MIA1
MIJAU1
mojca3
NM1
OTV
OTV01
OTV02
OTV03
OTV04
OTV05
OTV06
OTV07
OTV08
OTV09
OTV10
OTV11
OTV12
OTV13
OTV14
OTV15
OTV16
PEPSI
PRANA1
R105
REM1
RK
SCHAT69
SCHAT9
SCHAT99
SCHAUMA
SKALAR1
SMOKVA
SMOKVA1
SMOKVA2
SPOJ385
Tanja1
Tanja2
TAROT1
tarot247
Test2
VARTA
VEDEZEVANJE1
VEDEZEVANJE2
VEDEZEVANJE7
VIDOVITOST44